Contact ESD Services

Divertisment

Digital signage pentru Sport si Entertainment

La nivelul competitional de astazi, este esential ca arenele sportive sa ofere consumatorilor mai mult decat un loc in tribune, indiferent ca vorbim despre un eveniment sportiv, artistic sau comunitar. Considerand varietatea demografica a persoanelor care participa la asemenea evenimente, organizatorii acestora sunt provocati constant sa comunice informatii targetate, relevante, nu numai pentru sponsori, eveniment in sine, ci si date relevante despre ceea ce se intampla in diferite zone ale facilitatii, in timpi diferiti, in momente specifice. Abilitatea de a afisa informatiile in acest mod este cheia unei solutii optime tip digital signage, acesta fiind responsabil pentru crearea, programarea si distributia continutului intr-un mod flexibil si usor de aplicat.

Elemente de luat in considerare in cadrul implementarii solutiilor tip digital signage

Locul de amplasare a ecranelor digitale – acestea pot fi in functie de fluxul natural al vizitatorilor, cum ar fi:
• Parcarile
• Caile de acces
• Lobby
• Zonele destinate fanilor
• Food-court
• Tribune
• Vestiare

Continutul targetat – abilitatea afisarii mesajelor potrivite, unui segment specific de indivizi poate reprezenta un intrument de marketing foarte puternic, o solutie completa avand capacitatea de a urmari activitatea audientei si de a interactiona cu aceasta prin mesaje si informari specifice.

Sistemul de anunturi de urgenta – siguranta vizitatorilor si a personalului facilitatii reprezinta o prioritate pentru orice organizator de evenimente. Cu solutiile oferite de ESD Digital, ecranele pot afisa intermitent si centralizat anunturile de securitate si urgenta, fiind vizibile in toate locatiile relevante si putand fi corelate cu alte sisteme de urgenta si securitate existente.

Generator de venituri – solutiile tip digital display pot genera venituri suplimentare organizatorilor:
• Promotii in zona food-court, inclusiv meniuri digitale
• Promotii in-house vizand comertul, biletele, concursurile, cardurile de loialitate, precum si evenimentele viitoare
• Intarirea brandului
• Vanzarea spatiului publicitar